Hur gör jag med min sjukhusrädsla?

Angående min tidigare popuptanke. Ja, hur kommer jag att reagera den dagen jag verkligen har ett positivt test i min hand? Jag kommer att bli överlycklig, stressad och orolig! Med min enorma sjukhusrädsla kommer en graviditet att innebära mycket påsfrestningar för mig, men vill man ha barn är det en sak man får ta.

Jag tänker inte sitta hemma och vänta på att rädslan går över av sig självt. Det kommer den ändå aldrig att göra. Jag måste bita ihop, ta tag i det och inse att jag faktiskt kommer att klara det. Visst har jag tankar som "bara för att jag är så rädd kommer någonting att gå otroooooligt fel", men de försöker jag slå bort så gott jag kan.

Väntar mensen på onsdag, så håll nu tummarna för att den håller sig borta! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: anna

du kommer nog vänja dig lite, och dom är så snälla på sjukhus!!! du är ju inte heller där för att vara sjuk utanför att omhändertas på bästa sätt. önskar dig lycka till på onsdag!!!!

2009-07-08 @ 01:11:35
URL: http://www.metrobloggen.se/blogginout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0