Försök fem: Symtomen som likväl kan vara av värmen eller stundande mens

Såhär har jag känt de senaste dagarna. Mycket kan bero på värmen eller stundande mens.
  • LÄTT illamående nästan hela tiden
  • Kissar runt 3 ggr i timmen
  • Är trött och har huvudvärk, även migränattacker som är helt nytt
  • Brösten ömmar till ve och förbannelse, nu är det kring bröstvårtorna. Innan mens brukar jag vara öm i hela bröstet
  • Molvärk och stickningar i magen, har jag alltid innan mens, men nu känns det annorluna. Inte samma typ av molande och stickningarna är helt nya.
  • Humörsvängningar; har gråtit mycket och varit riktigt arg
  • Ökade flytningar
  • Men främst känslan av att det faktiskt är någonting där inne. Såhär har jag aldrig känt förr!

Kan mycket väl vara en skengraviditet, men jag håller tummarna för att det är på riktigt den här gången. Idag blir det att köpa test, men tar det inte förrän på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0