Negativt test på BIM -3

Har BIM först på onsdag, men jag bara måsta testa imorse när jag ändå hade ett hemma. Var negativt, såklart. Förstår inte varför jag tappar hoppet även om det fortfarande finns en chans att jag är gravid. Och varför envisas jag med att testa så tidigt? Grupptryck kan jag tro. Man är ju inne på familjelivs forum hela tiden ;) Där får folk + titt som tätt!

Brösten är fortfarande sjukt ömma och jag kräktes faktiskt en gång igår. Behöver inte alls vara ett symtom på grav. Kan lika gärna vara brist på mat och dryck, trötthet eller värmen. Har också molvärk och stickningar, humörsvängningar och temphöjning.

Hur funkar det där med tempen egentligen? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: aNNa

vad betyder BIM???

2009-07-05 @ 17:03:41
URL: http://www.metrobloggen.se/blogginout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0