Popuptanke 3

Ska jag våga vara glad?

Kommentarer
Postat av: kottkott

JA. Det ska du. Du kan inte dölja att du är glad, för det är du väl innerst inne. Jag förstår att du är orolig, man vet ju inte säkert fram tills ca 12 veckor att allt är "säkert" men för de allra flesta så går det bra. Och det gör det för dig också. Det är jag säker på. Jag fortsätter hålla tummarna... :)

2009-07-09 @ 13:51:08
Postat av: kottkott

Det kommer att gå så bra så. Inom ett år kommer du ha din bebis i famnen, men som du sa ska man inte ta ut allt för mycket i förskott. Men man måste ju ändå få vara glad över det som hänt.



När jag blev gravid så berättade jag inte för så många att jag var det före jag var i typ 3dje månaden.



Men det är kanske inte riktigt samma nu, men ändå. Jag förstår hur jobbigt det är. Men om några veckor kommer det nog att se annorlunda ut :)

2009-07-09 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0