Snälla stanna hos oss!

Inatt har jag sovit oroligt. Mina drömmar har varit konstiga och ständigt fått mig att vakna. Pirret i magen gör mig illamående och jag har svårt att få i mig mitt kaffe. Ska ringa till hälsocentralen och höra vad de säger. Antagligen vill de, som jag redan fått höra av en annan, att jag tar ett nytt test om någon vecka.

Jag hoppas innerligt att det inte är missfall på gång. Som vi väntat och äntligen fått vårt +. Nu vågar vi inte glädjas, även om sambon gör det lite i smyg.

Kommentarer
Postat av: kottkott

Hör av dig efter att du ringt. Allt kommer säkert gå jättebra! Jag kan inte tro nåt annat! Jag är SÅ glad för er skull!



Och så är jag lite avis. Jag vill ju också :D hihi

2009-07-09 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0