Dagens symptom + ilska!

Idag mår jag dåligt. Har alla tänkbara fysiska symptom, men känslan är borta. Hoppet är inte längre lika starkt och jag känner inget behov av att testa mig.
Att vänta på ett + är rent utsagt ett helvete. En sån innerlig längtan. Frustrationen över att det inte tar sig. Det sägs att man ska slappna av. Det är inte så lätt. Man stänger inte av sådär bara. Man kan tänka "blir det så blir det", men den där innerliga längtan som stressar kroppen finns ju fortfarande kvar!

Nej, jag går och gör nåt annat så jag slipper tänka!

Här har ni dagens symptom:

  • Illamående
  • Trög mage
  • Temphöjning (haft flera dagar)
  • Kliande underliv (svamp? vanligt vid grav)
  • ONT i brösten
  • VÄLDIGA humörsvängningar
  • Lite stickningar i nedre delen av magen
  • Ökade flytningar
  • Inget behov av att ta en cigg trots att jag rökt i 7-8 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0