Välkomna till Barnaskaran!

Ännu en ny blogg på marknaden. Denna gång, inte olikt många andra, en tjej som ivrigt längtar efter ett plus på graviditetsstickan. Nu är vi inne på vårt fjärde försök och hoppas innerligt på att det går vägen denna gång.
BIM (=beräknad ickemenstruation, alltså dagen när jag väntar min mens men inte vill ha den) har jag den 14 maj.

När man var liten gick tiden rysligt långsamt. Aldrig kunde det bli jul, aldrig kunde det bli ens födelsedag. En bit in i tonåren började åren plötsligt gå väldigt fort. I väntan på ett plus står tiden praktiskt taget still! De två veckorna efter ägglossningen känns som en evighet, de ytterligare två fram till ägglossningen likaså. Så går det, runt, runt, runt tills man äntligen plussar!

Här får ni följa mig på vägen mot plusset! Tankar och reflektioner, inbillade eller äkta graviditetssymtom, dagen då jag plussar, hela graviditeten, förlossningsberättelse och livet efter!

-BARNASKARAN


Kommer att trixa med designen lite grann, så ursäkta röran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0